|
Наши Партнеры: |
|
|
|
|
Сейчас в Москве: |
|
|
|
|
Сентябрь, 2012 |
Транспортно-экспедиторская фирма
|
Экспедитор: вчера, сегодня, завтра |
|
В настоящей статье cделана попытка осмыслить процессы создания и
развития деятельности реальной транспортно-экспедиторской компании (ТЭК) «Freight Forwarder» или сокращенно «FF» (имя условное) и ее
прекращения. Цель состоит в выявлении объективных препятствий в
деятельности ТЭК, а также фактических и возможных ошибок и
просчетов, актуальных для современных экспедиторов, которые
накапливаясь и приобретая коммулятивный эффект могут стать причиной потери или ликвидации бизнеса.
Продолжение. Начало статьи в 7-м и 9-м номерах журнала.
Ключевые слова: объективные препятствия, просчет, статистические данные, государства – члены ВТО, экспедитор, ликвидация, денежный оборот, ставка фрахта, доход экспедитора, комиссионное вознаграждение
This article represents an itself the attempt of comprehension creation, activities, development process of actual and legal Carrying and Forwarding Company (CFC). Firm named as «Freight Forwarder» or short cut «FF» (conditional name), and also cessation of activity actual. Aim is consist in discover objective obstacles in CFC activities including characteristic for modern forwarders staff real and possible mistakes and miscalculates. These ones are as result of
accumulation, which may lead CFC to bankruptcy and closing down.
All miscalculates, graphs and diagram based on statistics data taken from FF Company.
Conclusions and prognosis draws based on results of complete analysis and
prospects of foreign economic ties first of all with EU countries and other states – members of WTO. Lead criteria was monthly and annual haulages volume and in taken quantity, turnover, charges, income and other financial indicators.
It’s continued. Beginning it’s in the 7th and 8th issues of the magazine.
Key words: objective obstacles, miscalculates, statistics data, states – members of WTO, freight forwarder, closing down, money turnover, freight rate, freight forwarder income, freight commission |
|
|
Август, 2012 |
Транспортно-экспедиторская фирма
|
Экспедитор: вчера, сегодня, завтра |
|
В настоящей статье cделана попытка осмыслить процессы создания и
развития деятельности реальной транспортно-экспедиторской компании (ТЭК) «Freight Forwarder» или сокращенно «FF» (имя условное) и ее
прекращения. Цель состоит в выявлении объективных препятствий в
деятельности ТЭК, а также фактических и возможных ошибок и
просчетов, актуальных для современных экспедиторов, которые
накапливаясь и приобретая коммулятивный эффект могут стать причиной потери или ликвидации бизнеса.
Продолжение. Начало статьи в 7-м номере журнала.
Ключевые слова: объективные препятствия, просчет, статистические данные, государства – члены ВТО, экспедитор, ликвидация, денежный оборот, ставка фрахта, доход экспедитора, комиссионное вознаграждение
This article represents an itself the attempt of comprehension creation, activities, development process of actual and legal Carrying and Forwarding Company (CFC). Firm named as «Freight Forwarder» or short cut «FF» (conditional name), and also cessation of activity actual. Aim is consist in discover objective obstacles in CFC activities including characteristic for modern forwarders staff real and possible mistakes and miscalculates. These ones are as result of
accumulation, which may lead CFC to bankruptcy and closing down.
All miscalculates, graphs and diagram based on statistics data taken from FF Company.
Conclusions and prognosis draws based on results of complete analysis and
prospects of foreign economic ties first of all with EU countries and other states – members of WTO. Lead criteria was monthly and annual haulages volume and in taken quantity, turnover, charges, income and other financial indicators.
It’s continued. Beginning it’s in the 7th issue of the magazine.
Key words: objective obstacles, miscalculates, statistics data, states – members of WTO, freight forwarder, closing down, money turnover, freight rate, freight forwarder income, freight commission |
|
|
Июль, 2012 |
Транспортно-экспедиторская фирма
|
Экспедитор: вчера, сегодня, завтра |
|
В настоящей статье cделана попытка осмыслить процессы создания и развития деятельности реальной транспортно-экспедиторской компании (ТЭК) «Freight Forwarder» или сокращенно «FF» (имя условное) и ее прекращения. Цель состоит в выявлении объективных препятствий в деятельности ТЭК, а также фактических и возможных ошибок и просчетов, актуальных для современных экспедиторов, которые накапливаясь и приобретая коммулятивный эффект могут стать причиной потери или ликвидации бизнеса.
Ключевые слова: объективные препятствия, просчет, статистические данные, государства – члены ВТО, экспедитор, ликвидация, денежный оборот, ставка фрахта, доход экспедитора,
комиссионное вознаграждение
This article represents an itself the attempt of comprehension creation, activities, development process of actual and legal Carrying and Forwarding Company (CFC). Firm named as «Freight Forwarder» or short cut «FF» (conditional name), and also cessation of activity actual. Aim is consist in discover objective obstacles in CFC activities including characteristic for modern forwarders staff real and possible mistakes and miscalculates. These ones are as result of accumulation, which may lead CFC to bankruptcy and closing down. All miscalculates, graphs and diagram based on statistics data taken from FF Company.
Conclusions and prognosis draws based on results of complete analysis and prospects of foreign economic ties first of all with EU countries and other states – members of WTO. Lead criteria was monthly and annual haulages volume and in taken quantity, turnover, charges, income and other financial indicators.
Key words: objective obstacles, miscalculates, statistics data, states – members of WTO, freight forwarder, closing down, money turnover, freight rate, freight forwarder income, freight commission |
|
|
Август, 2006 |
Логистика
|
Цепи поставок и европейские транспортные рынки |
Настоящая статья подготовлена на основе исследований и проектных разработок, выполненных с целью рационализации поставок в Россию продукции компании, входящей в число пятнадцати ведущих производителей смазочных и иных эксплуатационных материалов. |
|
|
Июль, 2006 |
Лизинг
|
Проектный анализ условий лизинга |
Автор приводит результаты исследований и предлагает руководителям методологический подход к выбору оптимального варианта финансирования при обновлении парка автотранспортных средств. |
|
|
|
|